.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع گاز در فصل سرما قطعي است

يک عضو کميسيون انرژي مجلس با اشاره به گزارشات مسئولان وزارت نفت به اين کميسيون، گفت: با توجه به افزايش مصرف گاز در فصل سرما، امسال نيز قطعا با مشکل قطع گاز مواجه خواهيم بود.

عماد حسيني نماينده قروه، از جلسات متعدد کميسيون انرژي با مسئولان وزارت نفت و مديران عامل شرکت‌‏هاي نفت و گاز خبر داد و افزود: بر اساس گزارشات اين مسئولان، اگرچه فازهاي جديدي از پارس جنوبي آغاز بکار کرده‌‏اند اما در صورت عدم مديريت بهينه مصرف سوخت، باز هم در فصل سرما با قطع گاز مواجه خواهيم بود.

وي با بيان اينکه تراز گاز در کشور ما منفي است، خاطرنشان کرد: چه در زمان پيک مصرف و چه در زمان فصل سرما، ناگزير از قطع گاز خواهيم بود که حتي اگر اين قطعي در بخش گاز خانگي نباشد، در بخش صنعتي خواهد بود. به عبارت ديگر ناگزير از تعطيلي کارخانجات و صنايع به دليل تامين گاز مصارف خانگي خواهيم شد که خسارات جبران ناپذيري را به بخش صنعت وارد خواهد کرد.

عضو کميسيون انرژي با بيان اينکه حداکثر مصرف گاز 500 ميليون متر مکعب در ماه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اين در حالي است که در زمان‌‏هاي پيک مصرف و در فصل سرما، ميزان مصرف تا 600-700 ميليون متر مکعب افزايش مي‌‏يابد. کنترل مصرف سوخت نيازمند مديريت و سرمايه‌‏گذاري در بخش توليد است. از اين رو بهتر است که مسئولان وزارت نفت به جاي راه‌‏حل‌‏هايي همچون قطع گاز، به دنبال بهينه کردن مصرف سوخت باشند./ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.